РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000514936<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткаченко Н. 
Психологічні особливості запам’ятовування / Н. Ткаченко // Вища шк.. - 2013. - № 12. - С. 39-46. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Актуалізовано вирішення проблеми запам’ятовування у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізовано існуючі методи запам’ятовування і обгрунтовано необхідність застосування нових методів у викладанні іноземних мов у зв'язку з процесом глобалізації освітнього процесу. Підтверджено багато положень теорії психолінгвістики, зокрема, лінійність пам'яті, зв'язок короткочасної пам'яті з довгостроковою, запам'ятовування слів за їх складовими, значущість словосполучень, необхідність систематичного повторення вивченого матеріалу тощо. Результати спостережень процесу запам'ятовування у студентів дозволили зробити висновок, що в пам'яті краще зберігаються поняття, пов'язані з соціальним та емоційним тлом; для ефективного пригадування словесно-граматичних комплексів необхідно застосовувати міжмовні паралелі, асоціативні зв'язки за формою, змістом та за ситуаціями у запам'ятовуванні лексики. Підкреслено роль емоцій як мотивації у формуванні позиційно-ціннісного ставлення, закріпленні понять тощо.

Актуализировано решение проблемы запоминания в процессе изучения иностранного языка. Проанализированы существующие методы запоминания и обоснована необходимость применения новых методов в преподавании иностранных языков в связи с процессом глобализации образовательного процесса. Подтверждены многие положения теории психолингвистики, в частности, линейность памяти, связь кратковременной памяти с долгосрочной, запоминание слов по их составляющим, значимость словосочетаний, необходимость систематического повторения изученного материала и. т. д. Результаты наблюдений процесса запоминания у студентов позволяют сделать вывод, что в памяти лучше сохраняются понятия, связанные с социальным и эмоциональным фоном; для эффективного припоминания словесно-грамматических комплексов необходимо применять межъязыковые параллели, ассоциативные связи по форме, содержанию и по ситуациям в запоминании лексики. Подчеркнута роль эмоций как мотивации в формировании позиционно-ценностного отношения, закреплении понятий и т. д.

The article considers the problems of learning in studying foreign languages. Methods proposed by the scientists-psychologists are analyzed. Introducing the methods of learning linguistic phenomena at the English classes ascertained many statements of the psycholinguistic theory of learning and allowed to make important conclusions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ш143.21-913.0 + Ю935.12-391

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського