РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515018<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Листопад Н. Л. 
Формування професійної компетентності студентів шляхом впровадження інформаційних технологій / Н. Л. Листопад // Наша шк.. - 2013. - № 3. - С. 54-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Професійну компетентність вихователя дошкільного навчального закладу названо важливою умовою забезпечення ефективності процесу навчання і виховання за умов швидкої втрати актуальності змісту освіти. Подано визначення понять професійної компетентності та педагогічної компетентності в науковій літературі. Аргументовано необхідність кардинального оновлення традиційної технології предметно-методичної підготовки майбутніх педагогів, стимулювання їх активності та надання свободи вибору. У вигляді схеми відображено структуру професійної компетентності, яка включає спеціальну, методичну та психолого-педагогічну складові. Підкреслено важливість підвищення психологічної й інформаційної грамотності майбутнього педагога, а також розвитку навичок використання сучасних інформаційних та комунікаційних технологій.

Профессиональную компетентность воспитателя дошкольного учебного заведения названо важным условием обеспечения эффективности процесса обучения и воспитания в условиях быстрой утраты актуальности содержания образования. Дано определение понятий профессиональной компетентности и педагогической компетентности в научной литературе. Аргументирована необходимость кардинального обновления традиционной технологии предметно-методической подготовки будущих педагогов, стимулирования их активности и предоставления свободы выбора. В виде схемы отображена структура профессиональной компетентности, включающая специальную, методическую и психолого-педагогическую составляющие. Подчёркнута важность повышения психологической и информационной грамотности будущего педагога, а также развития навыков использования современных информационных и коммуникационных технологий.

Professional competence of preschool tutor called essential to ensure the effectiveness of the process of training and education in the terms of a rapid loss of educational content's relevance. Definitions of the concepts of professional competence and pedagogical competence in the scientific literature were presented. The necessity of a radical renovation of traditional technology of subjective and methodical training of future teachers was argumented, as well as stimulation of their activity and providing freedom of choice. In the form of a diagram the structure of professional competence was displayed, which includes a special, methodological and psycho-educational components. The importance of enhancing the psychological and information literacy of future teachers was underlined, as well as the development of skills in the use of modern information and communication technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського