РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515032<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сосницька Н.Л.  
Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти / Н.Л. Сосницька // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2013. - № 19. - С. 52-55 . - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розроблено методологічні засади - принципи розвитку змісту шкільної фізичної освіти в контексті створеної автором стратегії системного багаторівневого прогнозування розвитку змісту методом математичного опису й часових рядів. Визначено тенденції розвитку змісту шкільної фізичної освіти. Запропоновано стандартизацію фізичної освіти, тобто розробку й упровадження системи фізичних стандартів як структурованої системи основних змістовних параметрів, що визначають норми освіченості випускника загальноосвітньої школи. Рекомендовано подальше підвищення науково-теоретичного рівня курсу фізики в системі вимог сучасної загальноосвітньої школи; осучаснення змісту курсу фізики й модернізацію його структури на основі розвитку нанонауки - нанофізики. Зроблено висновок, що посилення ролі функціональності змісту навчання основам фізики сприятиме реалізації прикладного аспекту фізичних знань у контексті розвитку наукоємних технологій (наноінженерних, молекулярно-біологічних, наногеномних, інформаційно-медійних, технологій нейрочипів, штучного інтелекту тощо). Акцентовано увагу на гуманітаризації курсу фізики, посилення в ньому світоглядного й філософського, культорологічного аспектів навчання та виділення інтегративно-гуманітарної складової змісту фізичної освіти.

Разработаны методологические основы - принципы развития содержания школьного физического образования в контексте разработанной автором стратегии системного многоуровневого прогнозирования развития содержания методом математического описания и временных рядов. Выявлены тенденции развития содержания школьного физического образования.

The article provides the methodological basis — principles of school physical education development in the context of the author’s strategy of multi-level forecasting of content development by the mathematical description of the content and the method of time series. It is found out tendencies of development of the content of school physical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського