РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515036<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Носенко Т. І. 
Використання служб Google для організації практики студентів / Т. І. Носенко, А. Г. Панченко // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2013. - № 19. - С. 67-69. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто можливості дистанційної підтримки педагогічної практики засобами інтернет-технологій Web 2.0. Наведено приклади створення спільних документів за допомогою сервісів Google-Календар та Google-Документи. Обгрунтовано, що організація підтримки педагогічної практики з використанням інтернет-технологій може бути дієвою за умови розроблення методичних рекомендацій, форм звітності з наступним викладенням їх у мережі. Зроблено висоновк, що застосування соціальних сервісів під час проходження педагогічної практики сприяє раціональному використанню навчального часу та оперативному вирішенню проблем теоретичного та методичного спрямування, формує у майбутніх учителів досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Доведено, робота у соціальних мережах – крок на шляху до формування готовності студентів використовувати соціальні сервіси у подальшій професійній діяльності. Рекомендовано використовувати одержані результати дослідження для методичного та дидактичного забезпечення навчально-виховного процесу ЗНЗ.

Рассмотрены возможности дистанционной поддержки педагогической практики средствами интернет-технологий Web 2.0. Представлены примеры создания совместных документов с помощью сервисов Google-Календарь и Google-Документы. Обосновано, что организация поддержки педагогической практики с использованием интернет-технологий может быть действенной при условии разработки методических рекомендаций, форм отчетности с последующей выкладкой их в сети.

The paper considers the possibility of remote support of teaching practice facilities with the Internet technologies WEB 2.0. It is presented the examples of creation of joint documents with the help of services Google-Calendar and Google-Docs. It is proved that the organization of supported pedagogical practices with the use of the Internet technologies can be effective due to developing guidelines, reporting forms followed by specifying them in the network.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського