РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515037<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Покась В. П. 
До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти / В. П. Покась, Я.С. Фруктова // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2013. - № 19. - С. 70-74. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Відображено теоретичні та практичні аспекти фундаменталізації змісту педагогічної освіти як вимоги сьогодення, напряму реформування та модернізації професійної підготовки педагогічних кадрів. Окреслено сучасну нормативно-правову базу, що стосується цього процесу, його теоретико-методологічне підґрунтя, концептуальні положення педагогічної освіти, генералізовані поняття як укрупнені одиниці та ядро її змісту. Зроблено висновок, що фундаменталізація як основа розвитку інноваційної вищої освіти на думку сучасних науковців передбачає: збереження ядра змісту, яке за своєю природою має бути консервативним, формування базових професійних компетентностей, посилення загальноосвітніх компонентів у професійних освітніх програмах, перехід до підготовки фахівців широкого профілю, пізню профілізацію навчання, посилення наукового потенціалу навчальних закладів, створення наукових лабораторій.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты фундаментализации содержания педагогического образования как требования современности, направления реформирования и модернизации профессиональной подготовки педагогических кадров. Авторами очерчены современная нормативно-правовая база, касающаяся этого процесса, его теоретико-методологическое обоснование, концептуальные положения педагогического образования, генерализированные понятия как укрупненные единицы и ядро его содержания.

This article examines the theoretical and practical aspects of the content of fundamentalization of teacher education as a requirement of our time, direction of reform and modernization of vocational training teachers. The authors outline the current legal framework of this process, its theoretical and methodological basis, conceptual position of teacher education, generalized concept of consolidated unit and its core content.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського