РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515038<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хитра З. М 
Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу / З. М Хитра // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2013. - № 19. - С. 74-76. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано сутність і методологічні засади інтегративного підходу у професійній педагогічній освіті, а також те, як впровадження цього підходу та використання його понять і методів впливає на ефективність реалізації основних дидактичних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу (ЦКС). Аргументовано, що сучасний стан формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів ЦКС можна і необхідно змінити на краще шляхом модернізації його професійної підготовки за умов неперервної професійної освіти. Зроблено висновок про необхідність узгодження змісту професійної педагогічної освіти, її складових на всіх рівнях, перегляду поглядів на технології навчання, які забезпечують готовність майбутнього вчителя до формування в учнів ЦКС. Доведено, що аналіз, синтез та узагальнення інформації, що належить до різних навчальних дисциплін, створюють передумови не тільки для формування цілісного світобачення майбутнього фахівця, але й його світоглядно-методологічної та професійної підготовки.

Проанализированы сущность и методологические основы интегративного подхода в профессиональном педагогическом образовании, а также то, как внедрение этого подхода и использование его понятий и методов влияет на эффективность реализации основных дидактических условий подготовки будущих учителей начальной школы к формированию в учащихся целостной картины мира.

The article analyzes the essence and methodological principles of the integrative approach in teachers’ training and how its implementation and use of its concept and methods influence the performance of the basic teaching environment training of primary school teachers in the development of students’ holistic world view.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського