Нечепоренко Л. С. Визначення сутності онто-інвайроментальної педагогіки / Л. С. Нечепоренко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 3. - С. 107-112. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розкрито телеологію педагогіки як наукове обґрунтування постановки і роз’яснення мети та конкретних завдань навчання і виховання, що забезпечують гармонійний розвиток особистості. Телеологію педагогіки проаналізовано як задоволення різнобічних потреб будь-якими способами, через постійний процес пошуку гармонії та злагоди із собою і довкіллям. Раскрыта телеология педагогики как научное обоснование постановки и решения цели и конкретных задач обучения и воспитания, обеспечивающих гармоничное развитие личности. Телеология педагогики проанализирована как удовлетворение разносторонних потребностей любыми способами, через постоянный процесс поиска гармонии и согласия с собой и окружающей средой. It is disclosed the teleology of pedagogy as a scientific basis for formulating and solving goal and specific objectives of training and education to ensure the harmonious development of the individual, leads to success . Teleology pedagogy analyzed as meeting diverse needs in any way, through a constant process of finding harmony and agreement with them, with the consent of the environment. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|