РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515121<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Похресник А. 
Філософський аналіз західних прогнозів розвитку вищої освіти у ХХІ ст. / А. Похресник // Вища шк.. - 2014. - № 1. - С. 63-72. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано погляди зарубіжних науковців на стан сучасної університетської освіти з акцентуванням на трансформаційних процесах в її змістовій складовій. Акцентовано увагу на шести головних чинниках впливу на університетську освіту: глобальні зміни світової економіки, неспроможність національних ринків праці забезпечити роботу випускникам ВНЗ, суперечності між наповненням державних бюджетів і вартості навчання молоді, тенденція до поступового зменшення фінансових преференцій, які забезпечував диплом ВНЗ, великий масив інформаційних джерел, втрата провідними університетами Заходу переваги над іншими закладами світу. Виокремлено позитивні та негативні риси моделей університетської освіти, які виконано аналітиками Великобританії. Наведено та охарактеризовано п’ять моделей ВНЗ: "елітарний університет", "масовий університет" з численним представництвом вихідців з середнього класу і комбінованою формою навчального процесу; "університет-ніша" – невеликий заклад з кваліфікованим персоналом і супроводом кожного студента; "локальний університет"; "процес безперервного навчання".

Проанализированы взгляды зарубежных ученых на состояние современной университетского образования с акцентом на трансформационных процессах в его содержательной составляющей. Акцентировано внимание на шести главных факторах влияния на университетское образование: глобальные изменения мировой экономики; несостоятельность национальных рынков труда обеспечить работу выпускникам ВУЗов; противоречия между наполнением государственных бюджетов и стоимостью обучения молодежи; тенденция к уменьшению финансовых преференций, которые обеспечивал диплом ВУЗа, большой массив альтернативных информационных источников, потеря ведущими университетами Запада преимущества перед другими заведениями мира. Выделены положительные и отрицательные черты моделей университетского образования, выполненные аналитиками Великобритании. Приведены и охарактеризованы пять моделей высших учебных заведений: “элитарный университет”, “массовый университет” с многочисленным представительством выходцев из среднего класса и комбинированной формой учебного процесса, “университет – ниша” – небольшое заведение с квалифицированным персоналом и сопровождением каждого студента, “локальный университет”; “процесс непрерывного обучения”.

It is specified the features of a condition and the main tendencies of the volution of modern states and the accent on the necessity of a performance of objective scientific analyses is made. An existence of agencies in the democratic states which compete with universities and carry out qualitative analyses is underlined. The main point of the prospects’ analysis of changes of the university education carried out in Great Britain is considered in details. It is specified on its advantages and disadvantages and analyzed the offers in aspects of their applicability in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського