Назаренко Г. Виховання культури демократизму старшокласників: особливості дослідно-експериментальної роботи / Г. Назаренко // Рідна шк.. - 2013. - № 12. - С. 3-9. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Висвітлено особливості дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського та регіонального рівнів на базі навчальних закладів Черкаської, Дніпропетровської та Донецької областей з виховання культури демократизму старшокласників як зростаючих суб’єктів громадянського суспільства. Розкрито поняття культури демократизму у зв’язку з дефініцією «демократія», що розглядається у двох аспектах: як ідеал політичного устрою та як сукупність інститутів прийняття рішень. Розглянуто ознаки демократії в інституційному та процедурному аспектах, способи взаємодії учнівської молоді з владними структурами, що враховують вікові особливості та обмежені юридичні права неповнолітніх. Досліджено процес запровадження електронної демократії, проаналізовано проекти сайту «Вчимося демократії разом», розробленого авторами на основі суб'єктно-діяльнісного підходу. Освещены особенности опытно-экспериментальной работы всеукраинского и регионального уровней на базе учебных заведений Черкасской, Днепропетровской и Донецкой областей по воспитанию культуры демократизма старшеклассников как растущих субъектов гражданского общества. Раскрыто понятие культуры демократизма в связи с дефиницией «демократия», что рассматривается в двух аспектах: как идеал политического устройства и как совокупность институтов принятия решений. Рассмотрены признаки демократии в институциональном и процедурном аспектах, способы взаимодействия учащейся молодежи с властными структурами, учитывающие возрастные особенности и ограниченные юридические права несовершеннолетних. Исследован процес внедрения электронной демократии, проанализированы проекты сайта «Учимся демократии вместе», разработаного авторами на основе субъектно-деятельностного подхода. Lit features experimental work nationwide and regional levels on the basis of educational institutions Cherkasy, Dnipropetrovsk and Donetsk regions to promote a culture of democracy as the growing senior civil society actors. Reveals the concept of culture of democracy in relation to the definition of «democracy» that is seen in two ways: as an ideal political system as a set of institutions and decision-making. Seen signs of democracy in the institutional and procedural aspects. Emphasized ways to engage students with the authorities, taking into account age-related features and limited legal rights of minors. Attention is paid to the study of the process of introducing e-democracy. Analyzed projects site «Learning democracy together», which was developed by the authors on the basis of subject-activity approach. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|