РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515190<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бабій С. 
Основні напрями модернізації освіти: тенденції та перспективи / С. Бабій // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано напрями модернізації освіти, серед яких: підвищення конкурентності у європейському просторі; пріоритетність освіти та науки в структурі державного бюджету; відкритість освітньої моделі; перехід до особистісно-орієнтованого навчання; налагодження системи соціальних ліфтів; упровадження ефективного управління освітою. Визначено функції мультикультурної освіти: створення нового освітнього середовища; зниження міжетнічної напруженості; виховання толерантності у взаємовідносинах представників різних культур. Показано шляхи реформування освіти в Україні, а саме: створення атмосфери загальнодержавного сприяння розвитку освіти, подолання девальвації загальнолюдських цінностей, розвиток освіти на основі національних джерел, розробка прогресивних концепцій, підготовка нової генерації педагогічних кадрів, формування нової концепції управління сферою освіти, створення нової правової та нормативної бази.

Проанализированы направления модернизации образования, среди которых: повышение конкурентноспособности в европейском пространстве; приоритетность образования и науки в структуре государственного бюджета; открытость образовательной модели; переход к личностно-ориентированному обучению; налаживание системы социальных лифтов; внедрение эффективного управления образованием. Определены функции мультикультурного образования: создание новой образовательной среды; снижение межэтнической напряженности; воспитание толерантности во взаимоотношениях представителей разных культур. Определены пути реформирования образования в Украине, а именно: создание атмосферы общегосударственного содействия развитию образования, преодоление девальвации общечеловеческих ценностей, развитие образования на основе национальных источников, разработка прогрессивных концепций, подготовка новой генерации педагогических кадров, формирование новой концепции управления сферой образования, создание новой правовой и нормативной базы.

Analyzed the trends of modernization of education, including increasing competition called the European space; priority of education and science in the structure of the state budget; open educational model; transition to a student-centered learning; adjustment of social elevators; effective implementation of the education department.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського