РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515194<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Похресник А. 
Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти / А. Похресник // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 54-59. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

В межах синергетично-форсайтного підходу в системі національної вищої школи проаналізовано лінгвістичні особливості застосування базових понять інноваційної діяльності “інновація”, “модернізація”, “інноваційна діяльність” з позицій загально-інформаційного та функціонального підходів. Розглянуто глобалізаційні процеси, що відбуваються в сучасних системах освіти. Узагальнено можливі тенденції у розвитку національної вищої освіти, особливо у сфері технічних наук і надвисоких технологій. Сформульовано тезу про необхідність застосування методу планування, який уможливлює погляд “за горизонт” в технологічній сфері. Наведено головні недоліки Болонських процесів в Україні, сутність яких скеровано на відродження технократизму та недооцінки цивілізаційно-духовних викликів.

В рамках синергетически-форсайтного подхода в системе национальной высшей школы проанализированы лингвистические особенности применения базовых понятий инновационной деятельности "инновация", "модернизация", "инновационная деятельность" с позиций общеинформационного и функционального подходов. Рассмотрены глобализационные процессы, происходящие в современных системах образования. Сделана попытка обобщить возможные тенденции в развитии национального высшего образования, особенно в области технических наук и сверхвысоких технологий. Сформулирован тезис о необходимости применения метода планирования, который делает возможным взглянуть "за горизонт" в технологической сфере. Определены главные недостатки Болонских процессов в Украине, сущность которых направлена на возрождение технократизма и недооценки цивилизационно-духовных вызовов.

Within synergistically-forsatz approach in the national higher school analyzes the linguistic features of the application of basic concepts of innovation" innovation", "modernization", "innovative activity " from the standpoint of general informational and functional approaches.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського