Жегус О. В. Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу : монографія / О. В. Жегус, Л. О. Попова, Т. М. Парцирна; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ХДУХТ, 2013. - 249 c. - Бібліогр.: с. 241-249 - укp.Наведено теоретичний матеріал щодо розвитку теорій ціни та концепцій ціноутворення в системі маркетингу, ролі та значення ціни як інструменту маркетингової політики підприємства, методів і напрямів державного регулювання цін. Розкрито практичні аспетки формування цінової політики. Розглянуто сутність, принципи формування та види маркетингової цінової політики. Наведено завдання, напрями й інструменти маркетингового дослідження цін. Викладено маркетингові стратегії ціноутворення й умови їх використання, підходи до управління ціновою політикою, методи оцінки цінового ризику. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 + У9(4УКР)421.1-861
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА784021 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|