РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000515929<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жегус О. В. 
Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу : монографія / О. В. Жегус, Л. О. Попова, Т. М. Парцирна; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ХДУХТ, 2013. - 249 c. - Бібліогр.: с. 241-249 - укp.

Наведено теоретичний матеріал щодо розвитку теорій ціни та концепцій ціноутворення в системі маркетингу, ролі та значення ціни як інструменту маркетингової політики підприємства, методів і напрямів державного регулювання цін. Розкрито практичні аспетки формування цінової політики. Розглянуто сутність, принципи формування та види маркетингової цінової політики. Наведено завдання, напрями й інструменти маркетингового дослідження цін. Викладено маркетингові стратегії ціноутворення й умови їх використання, підходи до управління ціновою політикою, методи оцінки цінового ризику.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 + У9(4УКР)421.1-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784021 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського