Олтаржевський Д. О. Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Д. О. Олтаржевський; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2014. - 30 c. - укp.Подано поняттєвий апарат, типологію та функції, визначено особливе місце корпоративної періодики в системі соціальних комунікацій, встановлено взаємозв'язок з іншими напрямами інформаційної діяльності та сферами суспільних інтересів. Увагу приділено методам функціонування корпоративної періодики. Використовуючи практичні приклади проаналізовано медіаконтент, розглянуто проблеми неймінгу, заголовків, тематичних векторів і системи рубрик фірмових часописів, особливості використання жанрової палітри. Подано модель оцінювання ефективності фірмових медіа, побудовану, зокрема, на соціологічних методах: опитуваннях цільової аудиторії, експертній думці, контент-аналізі, а також спеціальних методах визначення якісних характеристик медіаконтенту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + С5*333.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА410596 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|