РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000516058<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олтаржевський Д. О. 
Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Д. О. Олтаржевський; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2014. - 30 c. - укp.

Подано поняттєвий апарат, типологію та функції, визначено особливе місце корпоративної періодики в системі соціальних комунікацій, встановлено взаємозв'язок з іншими напрямами інформаційної діяльності та сферами суспільних інтересів. Увагу приділено методам функціонування корпоративної періодики. Використовуючи практичні приклади проаналізовано медіаконтент, розглянуто проблеми неймінгу, заголовків, тематичних векторів і системи рубрик фірмових часописів, особливості використання жанрової палітри. Подано модель оцінювання ефективності фірмових медіа, побудовану, зокрема, на соціологічних методах: опитуваннях цільової аудиторії, експертній думці, контент-аналізі, а також спеціальних методах визначення якісних характеристик медіаконтенту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410596 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського