Костинець В. В. Формування бренд-орієнтованої маркетингової програми управління національним туристичним продуктом : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / В. В. Костинець; ВНЗ "Нац. акад. упр.". - Київ, 2014. - 21 c. - укp.Висвітлено теоретичні підходи до формування бренду та його активів та уточнено визначення категорії бренд, визначено особливості процесу формування бренду туристичних напрямів та обгрунтовано поняття бренд-орієнтованої програми національного туристичного напряму. Подано характеристику методичним засадам оцінювання ефективності брендів і запропоновано методичний підхід до оцінювання ефективності управління активами туристичних брендів. Визначено необхідність та запропоновано засади державного регулювання процесу створення територіального туристичного бренду, а також розроблено бренд-орієнтовану програму управління національним туристичним продуктом (на прикладі Карпатського регіону). Запропоновано бренд-орієнтовану маркетингову Програму управління національним туристичним продуктом на прикладі Карпатського регіону. Основними структурними блоками бренд-орієнтованої регіональної Програми управління національним туристичним продуктом було визначено наступні: економічна, юридична, екологічна, соціальна, кадрова, соціальна, комунікативна складова та забезпечення безпеки туристів. В межах Програми розроблено модель її бренд-платформи та визначено заходи її реалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР3)441.358-803.43-21 + У049(4УКР3)684.413.58
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА410598 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|