Дурманенко О. Л. Педагогічні умови моніторингу організації виховної роботи у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Л. Дурманенко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. - 19 c. - укp.Проведено теоретичне узагальнення та запропоновано новий підхід до розв'язання актуального наукового завдання, що полягає у визначенні педагогічних умов моніторингу організації виховної роботи у ВНЗ. На основі аналізу філософських, соціологічних, психологічних і педагогічних джерел з'ясовано стан досліджуваного питання у педагогічній теорії та практиці. Розкрито сутність, структуру, функції моніторингу та з'ясовано особливості моніторингу організації виховної роботи у ВНЗ. Уточнено сутність понять "моніторинг", "педагогічний моніторинг", "моніторинг організації виховної роботи у ВНЗ". Визначено критерії (мотиваційний, пізнавальний, практичний, аналітико-оцінний, коригувальний), показники та рівні (низький, середній, достатній, високий) моніторингу організації виховної роботи. Теоретично обгрунтовано та перевірено ефективність педагогічних умов моніторингу організації виховної роботи у ВНЗ, розроблено й апробовано модель зазначеного процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 к8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА410606 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|