Веремюк Л. Л. Педагогічні засади "Школи дії" В. А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Л. Веремюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. - 20, [1] c. - укp.Проаналізовано педагогічні засади "школи дії" В. А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки. Здійснено ретроспективний аналіз та визначено передумови виникнення та розвитку "школи дії" у Німеччині в кінці XIX - на початку XX ст. Розкрито змістове наповнення ключових понять "сприймання", "переробка", "вираження", "дія", "реакція", що поглиблює розуміння педагогічних засад "школи дії" та здійснено їх педагогічну інтерпретацію в контексті сучасної педагогічної науки. З'ясовано особливості, принципи, методики "школи дії" як напряму реформаторської педагогіки. Виявлено вплив педагогічних засад "школи дії" на педагогічну теорію і практику європейських країн та України в зазначений період. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-8 Лай, В. А.
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА411678 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|