РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000516409<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Веремюк Л. Л. 
Педагогічні засади "Школи дії" В. А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця XIX - початку XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Л. Веремюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2014. - 20, [1] c. - укp.

Проаналізовано педагогічні засади "школи дії" В. А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки. Здійснено ретроспективний аналіз та визначено передумови виникнення та розвитку "школи дії" у Німеччині в кінці XIX - на початку XX ст. Розкрито змістове наповнення ключових понять "сприймання", "переробка", "вираження", "дія", "реакція", що поглиблює розуміння педагогічних засад "школи дії" та здійснено їх педагогічну інтерпретацію в контексті сучасної педагогічної науки. З'ясовано особливості, принципи, методики "школи дії" як напряму реформаторської педагогіки. Виявлено вплив педагогічних засад "школи дії" на педагогічну теорію і практику європейських країн та України в зазначений період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-8 Лай, В. А.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411678 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського