Утіна А. М. Камерно-інструментальна творчість донецьких композиторів: жанрово-стильові тенденції : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / А. М. Утіна; Харків. нац. ун-т мистецтв ім. І.П. Котляревського. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.Вперше проведено спеціальне вивчення камерно-інструментальної музики донецьких композиторів в аспекті жанрово-стильових тенденцій. Уведено до наукового обігу та проаналізовано наступні твори: "Три мініатюри" для гітари соло Є. Мілки, програмні п'єси О. Чистої та А. Утіної, Соната для домри Є. Мілки, "Плач" А. Шуха, "Гандзя" В. Стеценка, "Чотири коломийки" для домри і гітари Є. Мілки, "Concerto piccolo" Є. Петріченка. Запропоновано різнорівневу систематизацію жанрів, що зустрічаються в камерно-інструментальній творчості композиторів донецького регіону. Розглянуто особливості трактування донецькими композиторами академічних жанрів, виявлено принципи утворення нових жанрових моделей - контамінації, екстраполяції, метафоризації. Проаналізовано магістральні напрямки стильових пошуків донецьких композиторів у сфері камерно-інструментальної музики - фольклорний, необарочний, неокласичний, неоромантичний, авангардний. Поглиблено аналіз наступних творів: "Вісім прелюдій для фортепіано" О. Некрасова, "Концерт-дивертисмент" C. Мамонова, "Карпатська" і "Гуцульська" сюїти О. Некрасова, "Basso ostinato" В. Івка, "Старі галантні танці" М. Шуха, струнні квартети С. Мамонова і М. Лаврушка, "Плачі" Є. Петріченка. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.23-0(4УКР)-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА411928 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|