Завидівська Н. Н. Навчання здоров'язбереження - основа сучасної системи фізичного виховання студентів / Н. Н. Завидівська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 4. - С. 30-36. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розкрито зміст і сутність інноваційної методичної системи здоров'язбережувального навчання студентів, створеної на засадах фундаменталізації фізкультурно-оздоровчої освіти (ФОО). Висвітлено зміст цієї технології та окреслено перспективи її використання. Обгрунтовано необхідність міждисциплінарних зв'язків у системі ФОО студентів вищих навчальних закладів. Факторний аналіз одержаних після експерименту даних засвідчує, що всі компоненти фізкультурної освіченості в студентів експериментальної групи (ЕГ), за даними їх самооцінки, є вищими, ніж у контрольній групі (КГ). Найбільш сформованим у них можна вважати мотиваційно-діяльнісний компонент, на другому місці - теоретико-методичний, третю позицію займає культурологічний, четверту - когнітивний, на останній позиції - психофізіологічний компонент. Статистико-ймовірнісний аналіз одержаних даних на формувальному та контрольному етапах педагогічного експерименту підтверджує їх репрезентативність і достовірність і вказує на позитивний вплив педагогічної здоров'язбережувальної технології навчання: всі показники в студентів ЕГ є вищими, ніж у КГ, що є прямим підтвердженням її ефективності та продуктивності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|