Грицюта Н. М. Аналіз наукового осмислення етичних критеріїв реклами: принципи класифікації / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 112-118. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Компаративний аналіз численних намагань науковців і практиків рекламного бізнесу визначити принципи етики реклами й систематизувати їх, що окреслилися в розробках Л. Колеро, М. Ліхобабіна, У. Уелса, Дж. Моріарті, Дж. Бернетта, П. Х. Канінгем, А. Хаймана, А. Танслея, Г. Кларка, Дж. Зайнкхена, Д. Огілві, О. Мінбалєєва, А. Акоп'янц, Р. Ботавіної, є предметом цього дослідження. Запропоновано систематику критеріїв етики реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|