РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000520683<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Грицюта Н. М. 
Аналіз наукового осмислення етичних критеріїв реклами: принципи класифікації / Н. М. Грицюта // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 112-118. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Компаративний аналіз численних намагань науковців і практиків рекламного бізнесу визначити принципи етики реклами й систематизувати їх, що окреслилися в розробках Л. Колеро, М. Ліхобабіна, У. Уелса, Дж. Моріарті, Дж. Бернетта, П. Х. Канінгем, А. Хаймана, А. Танслея, Г. Кларка, Дж. Зайнкхена, Д. Огілві, О. Мінбалєєва, А. Акоп'янц, Р. Ботавіної, є предметом цього дослідження. Запропоновано систематику критеріїв етики реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського