Бартків О. Функції діяльності соціального педагога в літньому дитячому оздоровчому таборі / О. Бартків, Є. Дурманенко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 124-129. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано основні функції діяльності майбутнього соціального педагога в літньому дитячому оздоровчому таборі. Акцентовано увагу на тому, що готовність соціального педагога до роботи в дитячих оздоровчих таборах розуміють як складне багатоаспектне особистісне утворення, що є фундаментальною умовою успішного виконання функцій організації ефективного дозвілля, відпочинку й оздоровлення школярів. Своєю чергою, підготовку студентів до роботи в літніх оздоровчих таборах розглядають як складник загальної професійної підготовки, результатом якої є позитивне ставлення до професії, усвідомлення мотивів і потреб студентів у роботі в дитячих таборах, наявність професійно-важливих якостей особистості, її соціальної зрілості, почуття відповідальності за власну діяльність, а також відповідні знання, вміння та навички. Організовуючи відпочинок і дозвілля школярів, майбутні соціальні педагоги в дитячому оздоровчому таборі виконують такі функції: організаторську, виховну, комунікативну, діагностичну, прогностичну, компенсуючу та суспільно-педагогічну. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|