РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000522157<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Якубовська Н. В. 
Маркетингова діяльність підприємств на ринку картоплі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Якубовська; ДВНЗ "Львів. ун-т бізнесу та права". - Львів, 2014. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність "агромаркетингу" як базової дефініції діяльності підприємств на ринку сільськогосподарської продукції. Сформульовано основні положення типології організації маркетингової діяльності аграрних підприємств та ідентифіковано елементи агромаркетингу підприємств в картоплярстві. Досліджено ринкові характеристики пропозиції та попиту на картоплю. Визначено вплив маркетингового середовища на діяльність виробників картоплі та проаналізовано впровадження комплексу маркетингу у діяльність підприємств на ринку картоплі. Обгрунтовано доцільність забезпечення маркетинговою інформацією підприємств-виробників картоплі як засіб підвищення їх конкурентоздатності. Розроблено модель стратегічної поведінки підприємств на ринку картоплі та розроблено рекомендації щодо реалізації маркетингової політики їх інтеграції з цим ринком.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.153.1-211.1 + У9(4УКР)421.512.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410511 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського