Шурин О. І. Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Шурин; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2014. - 20 c. - укp.Досліджено проблеми формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці. З'ясовано провідні теоретичні підходи до проблеми дослідження: гуманістичний, особистісно орієнтований, аксіологічний, компетентнісний та діяльнісний. Обгрунтовано її категоріально-понятійний апарат, а саме категорії "культура", "педагогічна культура", "професійно-педагогічна культура", "емпатія", "емпатійна культура". Визначено основні компоненти емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практико-діяльнісний та основні критерії її сформованості: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практико-діяльнісний. На основі критеріїв охарактеризовано рівні сформованості досліджуваного явища (оптимальний, достатній, первинний, елементарний). Перевірено ефективність технології формування емпатійної культури майбутніх учителів початкових класів у фаховій підготовці, складовими якої є цільовий, організаційний, змістовий та результативний компоненти, які перебувають у тісному взаємозв'язку, оскільки визначають зміст один одного. Доведено, що її реалізація сприяє підвищенню рівня сформованості емпатійної культури майбутніх педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА410920 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|