Артеменко С. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Артеменко; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.Обгрунтовано теоретичні засади та розроблено практичні рекомендації щодо управління маркетинговим потенціалом підприємств роздрібної торгівлі. На основі процесно-компетентісного підходу розглянуто сутність поняття "маркетинговий потенціал підприємства", аргументовано трактування його змісту. Запропоновано структуризацію маркетингового потенціалу торговельного підприємства, сформульовано концептуальні положення управління маркетинговим потенціалом суб'єктів підприємництва у сфері торгівлі. Проведено оцінку маркетингової привабливості Харківської області для ведення торговельної діяльності, розроблено систему показників та обгрунтовано методичний підхід до оцінки ефективності управління маркетинговими ресурсами підприємства торгівлі, запропоновано науково-методичний підхід і визначено тип політики управління маркетинговим потенціалом суб'єкта підприємницької діяльності у сфері торгівлі. Розроблено науково-практичний підхід до вибору базової маркетингової стратегії підприємства торгівлі, обгрунтовано методичні рекомендації щодо вибору стратегії управління маркетинговим потенціалом господарюючих суб'єктів торговельної галузі, запропоновано науково-методичний підхід до оцінки компетентозабезпеченості стратегії управління маркетинговим потенціалом підприємств роздрібної торгівлі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-211.1 + У9(4УКР-4ХАР)421.21-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА411207 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|