Мозолюк-Коновалова О. М. Педагогічні умови формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. М. Мозолюк-Коновалова; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.Увагу зосереджено на актуальній проблемі формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна. Визначено показники та критерії оцінювання стану сформованості образотворчої діяльності у розумово відсталих дошкільників і дошкільників з таким Дауна, виявлено особливості їх сформованості у дітей двох категорій. З їх урахуванням розроблено педагогічні умови та методику корекційно-розвивального навчання, спрямовані на успішне формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна через широке застосування різних видів продуктивної діяльності (малювання, ліплення, аплікації), нетрадиційних образотворчих технік у процесі проведення комбінованих занять, предметно-практичної, ігрової діяльності та різноманітних дидактичних вправ. Показано, що формування основ образотворчої діяльності у дошкільників з синдромом Дауна сприяє активізації у них компенсаторних можливостей, знижує негативний вплив вторинних відхилень на їх розвиток та готує до успішного навчання у школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА411893 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|