Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000522408<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Толпежнікова Т. Г. Механізм формування маркетингової стратегії промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. Г. Толпежнікова; ДВНЗ "Приазов. держ. техн. ун-т". - Маріуполь, 2014. - 20 c. - укp.Вирішено питання розробки та впровадження механізму формування маркетингової стратегії промислового підприємства (ПП). Розглянуто теоретичні та методологічні питання формування маркетингової стратегії ПП. Визначено місце, зміст і значення маркетингової діяльності господарюючого суб'єкта промисловості в його сталому розвитку, а також маркетингову діяльність як системний об'єкт дослідження в системі формування стратегії промислового підприємства із подальшим формуванням концепції інтегрованої маркетингової діяльності промислових підприємств. Досліджено тенденції розвитку діяльності металургійних підприємств, виділено перспективні напрямки застосування маркетингових зусиль ПП з метою формування його стратегії розвитку та обгрунтування на цій основі організаційно-економічного механізму формування маркетингової стратегії ПП. Упорядковано методичний підхід з формування маркетингової діяльності на ПП та узагальнено теоретико-методичні засади з оцінки результативності інтегрованої маркетингової діяльності. Удосконалено організаційне забезпечення інтегрованої маркетингової діяльності металургійного підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА411921 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|