Тарнавська Н. П. Теорія та методика співпраці дошкільного навчального закладу з родинами : навч.-метод. посіб. для студентів ВНЗ / Н. П. Тарнавська; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2014. - 227 c. - Бібліогр.: с. 219-220 - укp.Розкрито завдання і зміст співпраці ДНЗ з родинами. Висвітлено соціальну роль та виховну функцію родини. Увагу приділено основним потребам батьків у спілкуванні з педагогами ДНЗ. Розкрито особливості організації співпраці ДНЗ з родинами, планування такої роботу. Розглянуто різні форми роботи з батьками. Подано методику організації, тематику та практичні зразки сучасних форм роботи. Висвітлено систему роботи з дітьми за умов родини за різними виховними напрямами: фізичне виховання, організація ігрової діяльності, пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку в родині. Запропоновано зразки ігор, описано дидактичний матеріал, розваги та заняття. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА786787 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|