Чжао Веньфан Методика вокально-хорового навчання студентів Китаю з використанням українських співацьких традицій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжао Веньфан; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 c. - укp.Розкрито особливості вокально-хорового навчання китайських студентів з використанням українських співацьких традицій. Проаналізовано літературу з проблеми дослідження та існуючий практичний досвід, визначено теоретико-методологічне підгрунтя процесу формування цього феномену, зміст, специфіку, функції, методи, принципи, педагогічні підходи та авторське тлумачення поняття "вокально-хорове навчання китайських студентів з використанням українських співацьких традицій". Досліджено джерела та історичну динаміку розвитку національного вокально-хорового мистецтва. Вперше виокремлено структурні компоненти цього феномену (мотиваційно-цілеспрямований, полікультурно-когнітивний, діяльнісно-репродуктивний, творчо-рефлексивний), критерії, показники та рівні сформованості, обумовлено педагогічні умови оптимізації вокально-хорового навчання. Вперше розроблено та впроваджено в процес вокально-хорового навчання китайських студентів у інститутах мистецтв поетапну методику з використанням українських співацьких традицій, яка передбачає творчу трасформацію вокально-хорового українського досвіду в вокально-хорове виконавство Китаю. Результати порівняльного аналізу статистично підтвердили ефективність авторської методики, яка сприяє ефективності опанування українськими вокально-хоровими традиціями і надає можливість екстраполювати набуті знання, навички, уміння в китайську освітню систему. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА412523 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|