РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000522968<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ганаба С. О. 
Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики : монографія / С. О. Ганаба. - Суми : Ун-т. кн., 2014. - 334 c. - Бібліогр.: с. 305-334 - укp.

Здійснено концептуальну та соціокультурну презентацію філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології (соціал-конструктивізму, трансформативної антропології, комунікативної філософії, ідей постмодернізму тощо) в осмисленні проблем навчальної діяльності, висвітлено її освітні стратегії та практики. Показано, що сучасність потребує розробки нових дидактичних підходів, де враховується можливість перетворення освітнього закладу з машини, яка конвеєрними методами транслює чітко визначені згідно з інструкціями та припасами знання, на лабораторії з їх створення. У цьому процесі акценти зроблено не стільки на одержанні академічних зань, скільки на знаннях, спрямованих на успішну соціалізацію людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787166 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського