Ганаба С. О. Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики : монографія / С. О. Ганаба. - Суми : Ун-т. кн., 2014. - 334 c. - Бібліогр.: с. 305-334 - укp.Здійснено концептуальну та соціокультурну презентацію філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології (соціал-конструктивізму, трансформативної антропології, комунікативної філософії, ідей постмодернізму тощо) в осмисленні проблем навчальної діяльності, висвітлено її освітні стратегії та практики. Показано, що сучасність потребує розробки нових дидактичних підходів, де враховується можливість перетворення освітнього закладу з машини, яка конвеєрними методами транслює чітко визначені згідно з інструкціями та припасами знання, на лабораторії з їх створення. У цьому процесі акценти зроблено не стільки на одержанні академічних зань, скільки на знаннях, спрямованих на успішну соціалізацію людини. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА787166 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|