РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523151<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лазоренко О. 
Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України / О. Лазоренко // Філос. освіти. - 2011. - № 1/2. - С. 255-265. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано базові принципи, етичні дилеми, ціннісні орієнтації та практичні підходи, притаманні європейській політиці в освіті дорослих, як одного з сегментів пожиттєвого навчання. Визначено основні концепти пожиттєвого навчання: освіта дорослих пожиттєве навчання, спонтанна освіта дорослих тощо. Відзначено, що в Україні цей процес знаходиться в стадії формування. Підкреслено, що потрібно налагоджувати співпрацю поміж різними провайдерами освітніх послуг для дорослих з метою покращання якості таких програм, визнання результатів неформального та спонтанного навчання. Сформульовано структуру пожиттєвої або безперервної освіти в Україні, виокремлено шість її сегментів: система навчання у загальноосвітніх школах (допрофесійна підготовка), в професійно-технічних і вищих учбових закладах; система післядипломного навчання; самоосвіта у різних формах; система перепідготовки, підвищення кваліфікації персоналу, корпоративного навчання; система професійного навчання безробітних громадян за направленням служби зайнятості; неформальна освіта дорослих, яка складається з неформальної та спонтанної освіти дорослих, система якої знаходиться у процесі становлення в країні.

Проанализированы базовые принципы, этические дилеммы, ценностные ориентации и практические подходы, присущие европейской политике в образовании взрослых, как одном из сегментов обучения на протяжении всей жизни. Определены основные концепты этой доктрины: образование взрослых, непрерывное образование, спонтанное образование взрослых и т. д. Отмечено, что в Украине этот процесс находится в стадии формирования. Подчеркнуто, что нужно налаживать сотрудничество между различными провайдерами образовательных услуг для взрослых с целью улучшения качества таких программ, признание результатов неформального и спонтанного обучения. Сформулирована структура непрерывного образования в Украине, выделены шесть ее сегментов: система обучения в общеобразовательных школах (допрофессиональная подготовка), в профессионально-технических и высшмх учебных заведениях; система последипломного обучения; самообразование в различных формах; система переподготовки, повышение квалификации персонала, корпоративное обучение, система профессионального обучения безработных граждан по направлению службы занятости; неформальное образование взрослых, состоящее из неформального и спонтанного образования взрослых, система которого находится в процессе становления в стране.

Author’s philosophical reflection on the problems of adult education is based on trying to understand the basic principles, ethical dilemmas, values and practices Inherent in European policy on adult education, which is one of the segments in Lifelonglearning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського