РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523153<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Адаменко Н. 
«Спільнота дослідників» М. Ліпмана: філософські запитування, обговорення, аргументації та контраргументації вустами дітей / Н. Адаменко // Філос. освіти. - 2011. - № 1/2. - С. 275-287. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто одне з основоположних понять «спільнота дослідників» програми «Філософія для дітей», заснованої американським педагогом і філософом М. Ліпманом, яке підкреслює важливість філософського знання у зв’язку з необхідністю актуалізації онтологічного характеру освіти. Констатовано, що філософію в навчальному процесі слід розглядати як один із засобів, що допомагає освіті виконувати свою місію – бути місцем формування розумної, відповідальної, соціально активної особистості; сприймати «Філософію для дітей» як ідеал особистості, яку ми намагаємося розгледіти, досягнути і піднести на уроці. Доведено, що «Філософія для дітей» стає освітою тоді, коли стає здатною вгамувати жагу дитини до розмірковування. Підкреслено, що програму «Філософія для дітей» організовано як спільноту дослідників, яка є цілісним динамічним підходом, що сприяє особистісній інтеграції людського існування через пізнавальнуемоційну і соціальну комунікації.

Рассмотрено одно из основополагающих понятий «сообщество исследователей» программы «Философия для детей», основанной американским педагогом и философом М. Липманом, подчеркивающей важность философского знания в связи с необходимостью актуализации онтологического характера образования. Констатировано, что философию в учебном процессе следует рассматривать как одно из средств, помогающее образованию выполнять свою миссию – быть местом формирования разумной, ответственной, социально активной личности; воспринимать «Философию для детей» как идеал личности, которую мы пытаемся разглядеть, достичь и преподнести на уроке. Доказано, что «Философия для детей» становится образованием тогда, когда становится способной утолить жажду ребенка к размышлению. Подчеркнуто, что программа «Философия для детей» организована как сообщество исследователей, что способствует личностной интеграции человеческого существования.

The article deals with one of the fundamental concepts of «community of researchers «of «Philosophy for Children» program, founded by American educator and philosopher M. Lipman, who emphasizes the importance of philosophical knowledge in connection with the necessity of updating the ontological nature of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського