РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523157<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Машталер А. 
Інформація і знання як умови креативної інфраструктури «суспільства знань» / А. Машталер // Філос. освіти. - 2011. - № 1/2. - С. 322-331. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено проблему «інформації» та «знання» в процесі їх взаємодії в контексті розвитку сучасної освіти і ствердження «суспільства знань». Проаналізовано роль кожного з цих феноменів постіндустріального суспільства, показано їх значення у формуванні сучасної інтелектуальної еліти. Зазначено, що застосування нових інформаційних технологій в способах обробки, трансформації та ретрансляції знань суттєво підвищує рівень освіти, ставить перед нею нові вимоги. Акцентовано увагу на дієвості управління знаннями в інформаційному суспільстві як важливого аспекту розуміння сутності освіти в інформаційному суспільстві. Підкреслено тезу щодо розгортання сучасної освіти в соціальному просторі, яка включає в себе нетрадиційні форми освітньої практики, саме тому будь-які процеси, які спрямовані на освіту суб’єкта, набувають статусу освітніх.

Исследована проблема «информации» и «знания» в процессе их взаимодействия в контексте развития современного образования и утверждения «общества знаний». Проанализирована роль каждого из этих феноменов постиндустриального общества, показано их значениев формировании современной интеллектуальной элиты. Указано, что применение новых информационных технологий в способах обработки, трансформации и ретрансляции знаний, существенно повышает уровень образования, ставит перед ним новые требования. Акцентировано внимание на действенности управления знаниями в информационном обществе как важного аспекта понимания сущности образования в информационном обществе. Подчеркнут тезис о развертывании современного образования в социальном пространстве, включающего в себя нетрадиционные формы образовательной практики, поэтому любые процессы, направленные на образование субъекта, приобретают статус образовательных.

The article examines the problem of information and knowledge in the process of their interaction in the context of development of contemporary education and Establishing of «knowledge-based society». The role of each of these phenomena of postindustrial society is analyzed and their importance in forming of contemporary intellectual elite is shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ч24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського