Малюга О. До питання інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи / О. Малюга // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 86-90. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено ефективність інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи. Проаналізовано кожен з інтерактивних методів для формування у студентів магістратури іншомовної професійної комунікативної компетентності, зокрема такі методи, як "асоціативний кущ", "мозаїка", робота в парах тощо. Сформульовано загальні правила роботи під час підготовки до застосування інтерактивних методів. Охарактеризовано позитивні і негативні сторони зазначених методів. Визначено напрями подальших розвідок щодо застосування інтерактивних методів у процесі підготовки фахівців у галузі хімії. Исследована эффективность интерактивных методов обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей на заключительном этапе высшей школы. Проанализированы каждый из интерактивных методов для формирования у студентов магистратуры иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности, в частности такие методы как "ассоциативный куст", "мозаика", работа в парах и т. д. Сформулированы общие правила работы при подготовке к применению интерактивных методов. Охарактеризованы положительные и отрицательные стороны указанных методов. Определены направления дальнейших исследований при применении интерактивных методов в процессе подготовки специалистов в области химии. Исследована эффективность интерактивных методов обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей на заключительном этапе высшей школы. Проанализированы каждый из интерактивных методов для формирования у студентов магистратуры иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности, в частности такие методы как "Ассоциативный куст", "Мозаика", работа в парах, обучение в группах, метод проектов. Сформулированы общие правила работы при подготовке к применению интерактивных методов. Названы положительные и отрицательные стороны каждого из названных методов. Определены направления дальнейших исследований при применении интерактивных методов при подготовке специалистов в области химии. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|