РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523187<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шпак О. 
Конструктивна складова професійної діяльності педагога / О. Шпак, В. Вишківська, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 6-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано професійну діяльність педагога та окремі компоненти конструктивної діяльності. Розглянуто зміст понять "прогноз" та "дидактичне прогнозування". Охарактеризовано спеціальні прогностичні методи: екстраполяція, експертне оцінювання та моделювання. Показано роль комунікативної функції для реалізації взаємозв’язку всіх функцій дидактичного прогнозування. Приділено увагу прогнозуванню як перехідній ланці від аналізу та діагностування до проектування навчально-виховного процесу.

Проанализирована профессиональная деятельность педагога и отдельные компонены конструктивной деятельности. Рассмотрено содержание понятий «прогноз» и «дидактическое прогнозирование». Охарактеризованы специальные прогностические методы: экстраполяция, экспертные оценки и моделирование. Показана роль коммуникативной функции для реализации взаимосвязи всех функций дидактического прогнозирования. Уделено внимание прогнозированию как переходному звену от анализа и диагностирования к проектированию учебно-воспитательного процесса.

Analyzed the professional activity of the teacher and the individual components of constructive activity. The attention is focused on the concept of "forecast" and "didactic forecasting." Marked special predictive methods: extrapolation, expert assessments and modeling. Noted the close cooperation of all the didactic function prediction. The role of the communicative function for the realization of this relationship. Characterized forecasting as a bridge between the analysis and diagnosis of the design of the educational process. It is noted that the results of forecasting provides researchers evaluated information about the conditions of occurrence of the pedagogical process and allow you to adjust it at some stage.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського