РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523209<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гриник І. 
Формування системи професійної підготовки соціальних педагогів у Німеччині на початку ХХ століття / І. Гриник // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 167-171. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Вивчено проблему становлення та розвитку системи професійної підготовки соціальних педагогів в університетах Німеччини на початку ХХ ст. Визначено витоки університетської соціально-педагогічної освіти в Німеччині, здійснено аналіз і систематизацію загальних рис її розвитку в зазначений період. Проаналізовано основні досягнення та труднощі у розвитку системи вищої соціально-педагогічної освіти в Німеччині на початку ХХ ст. Обгрунтовано міждисциплінарний характер соціальної педагогіки як науки і різноманітність завдань соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю.

Изучена проблема становления и развития системы профессиональной подготовки социальных педагогов в университетах Германии в начале ХХ в. Определены истоки университетского социально-педагогического образования в Германии, осуществлены анализ и систематизация общих черт ее развития в указанный период. Проанализированы основные достижения и трудности в развитии системы высшего социально-педагогического образования в Германии в начале ХХ в. Обоснован междисциплинарный характер социальной педагогики как науки и разнообразие задач социально-педагогической работы с детьми и молодежью.

Presented by the problem of formation and development of vocational training of social teachers at universities in Germany in the early twentieth century. Identified sources of social and university teacher education in Germany, carried out an analysis and systematization of the common features of its development in the study period. Analyzed and the main achievements and challenges in the development of higher socio-pedagogical education in Germany in the early twentieth century. Emphasized the interdisciplinary nature of social pedagogy as a science and a variety of problems of social and educational work with children and youth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського