РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523213<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тіт Н. 
Особливості діагностування рівня сформованості комунікативної компетентності з іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Н. Тіт // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 64-69. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Здійснено огляд сучасних методичних основ процесу навчання іноземній мові в ДНЗ та початковій школі. Показано значення комунікативного підходу в процесі підвищення результативності навчання. Розглянуто місце та роль функції контролю на конкретному етапі вивчення предмета. Охарактеризовано прогресивні методики оцінювання рівня сформованості комунікативної компетентності з іноземної мови у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку та подано елементи типових діагностичних методик. Наведено альтернативні форми діагностичних методик рівня сформованості комунікативної компетентності з іноземної мови дітей зазначеного віку, які розроблені членами колективу лабораторії пропедевтики іноземних мов Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти для підвищення результативності мовного розвитку вихованців/учнів засобами предмета "Іноземна мова".

Осуществлен обзор современных методических основ процесса обучения иностранному языку в ДУЗ и начальной школе, показано значение коммуникативного подхода в процессе повышения результативности обучения. Рассмотрены место и роль функции контроля на конкретном этапе изучения предмета. Охарактеризованы прогрессивные методики оценки уровня сформированности коммуникативной компетентности по иностранному языку у детей дошкольного и младшего школьного возраста и представлены элементы типовых диагностических методик. Приведены альтернативные формы диагностических методик уровня сформированности коммуникативной компетентности по иностранному языку детей указаного возраста, которые разработаны членами коллектива лаборатории пропедевтики иностранных языков Ровенского областного института последипломного педагогического образования для повышения результативности языкового развития воспитанников/учеников средствами предмета "Иностранный язык".

The article is devoted to the problems of diagnosing the level of formation of communicative competence in foreign languages of 5 - 9 years old children. The short description of modern methodical foundations of teaching process to foreign languages in kindergartens and primary schools is given in this article, the place and role of monitoring function at this stage of study foreign languages and also the possible transformations of control function in conditions of informational society and idea of profile education are considered. The component of diagnostic principles of the level of formation of the communicative competence in foreign languages of 5 - 9 years old children which are developed by body of the scientific-research laboratory of preliminary study of foreign languages that is the structural department of the Rivne regional institute of graduate pedagogical education are presented in the article too.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш12-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського