Коса Т. Дидактичні тратегії продукування навчального тексту як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації / Т. Коса // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 79-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано особливості дидактичних стратегій продукування навчального тексту як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації (коледжу будівництва, архітектури та дизайну). Розглянуто особливості використання репродуктивного й інтерпретаційного навчального мовлення у створенні зв'язного тексту. Охарактеризовано різні типи текстів у контексті реалізації текстово-комунікативної діяльності (повідомлення, переказ, пояснення, роздум), висвітлено їх роль у навчальному мовленні. Визначено перспективу подальших досліджень, а саме: розкриття питання супроводу навчальних стратегій за умов коледжу будівництва, архітектури та дизайну. Проанализированы особенности дидактических стратегий продуцирования учебного текста как средства управления учебно-познавательной деятельностью студентов вузов I - II уровней аккредитации (колледжа строительства, архитектуры и дизайна). Рассмотрены особенности использования репродуктивной и интерпретационной учебной речи в создании связного текста. Охарактеризованы различные типы текстов в контексте реализации текстово-коммуникативной деятельности (сообщение, перевод, объяснение, рассуждение), освещена их роль в учебной речи. Определена перспектива дальнейших исследований, а именно: раскрытие вопроса сопровождения учебных стратегий в условиях колледжа строительства, архитектуры и дизайна. The article discusses the development of teaching strategies to produce educational text as a way of managing the educational-cognitive activity of college students. The features of the reproductive and interpretative study of speech. The role of academic language (notice, presentation, explanation, reflection) educational discourse. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.252.41
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|