РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523216<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коса Т. 
Дидактичні тратегії продукування навчального тексту як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації / Т. Коса // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 79-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано особливості дидактичних стратегій продукування навчального тексту як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації (коледжу будівництва, архітектури та дизайну). Розглянуто особливості використання репродуктивного й інтерпретаційного навчального мовлення у створенні зв'язного тексту. Охарактеризовано різні типи текстів у контексті реалізації текстово-комунікативної діяльності (повідомлення, переказ, пояснення, роздум), висвітлено їх роль у навчальному мовленні. Визначено перспективу подальших досліджень, а саме: розкриття питання супроводу навчальних стратегій за умов коледжу будівництва, архітектури та дизайну.

Проанализированы особенности дидактических стратегий продуцирования учебного текста как средства управления учебно-познавательной деятельностью студентов вузов I - II уровней аккредитации (колледжа строительства, архитектуры и дизайна). Рассмотрены особенности использования репродуктивной и интерпретационной учебной речи в создании связного текста. Охарактеризованы различные типы текстов в контексте реализации текстово-коммуникативной деятельности (сообщение, перевод, объяснение, рассуждение), освещена их роль в учебной речи. Определена перспектива дальнейших исследований, а именно: раскрытие вопроса сопровождения учебных стратегий в условиях колледжа строительства, архитектуры и дизайна.

The article discusses the development of teaching strategies to produce educational text as a way of managing the educational-cognitive activity of college students. The features of the reproductive and interpretative study of speech. The role of academic language (notice, presentation, explanation, reflection) educational discourse.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.252.41

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського