РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523265<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Смирнова М. 
Дистанційна форма навчання як складова андрагогічної моделі підвищеня кваліфікації керівників шкіл / М. Смирнова // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зосереджено увагу на проблемі неперервного навчання керівників ЗНЗ у процесі підвищення кваліфікації через дистанційну форму навчання (ДФН). Охарактеризовано особливості ДФН, висвітлено її значення в реалізації андрагогічної моделі навчання та особливості використання в процесі підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ у Харківській академії неперервної освіти. Подано таблицю підсумкових результатів освітньої активності керівників ЗНЗ, що навчалися за дистанційною формою у 2009 – 2011 рр. За результатами опитування керівників ЗНЗ, що проходили навчання, визначено і подано у табличному вигляді узагальнену оцінку показників ефективності ДФН. Зроблено висновок, що дистанційне навчання дозволяє в повній мірі реалізовувати принципи андрагогічного навчання та забезпечити ефективність процесу підвищення кваліфікації.

Внимание сосредоточено на проблеме непрерывного обучения руководителей общеобразовательных учебных заведений (ОУЗ) в процессе повышения квалификации через дистанционную форму обучения (ДФО). Охарактеризованы особенности ДФО, освещено его значение в реализации андрагогической модели обучения и особенности использования в процессе повышения квалификации руководителей ОУЗ в Харьковской академии непрерывного образования. Представлена таблица итоговых результатов образовательной активности руководителей школ, обучавшихся по дистанционной форме в 2009 – 2011 гг. По результатам опроса руководителей ОУЗ, которые проходили обучение, определена и представлена в табличном виде обобщенная оценка показателей эффективности ДФО. Сделан вывод, что дистанционное обучение позволяет в полной мере реализовывать принципы андрагогического обучения и обеспечить эффективность процесса повышения квалификации.

Distance learning as part andragogical model training school leaders 44 The paper updated the problem of continuous training managers of secondary schools in the process of training through distance learning, which allows fully implement the principles andragogical training and ensure effectiveness of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського