РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523296<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лазарович Н. Б. 
Наступність у розвитку обдарованості дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку / Н. Б. Лазарович // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 99-103. - Бібліогр.: с. 103 (7 назв) - укp.

Відзначено, що реформаційні процеси, що відбуваються в сучасному освітньому просторі, зумовлюють нагальність розв'язання комплексних соціально-педагогічних завдань, одним із яких є забезпечення наступності між суміжними ланками освіти. Обгрунтовано проблему наступності у створенні умов для реалізації в освітньому процесі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів єдиної, динамічної, перспективної системи особистісного творчого й інтелектуального зростання дитини. Зроблено висновок про те, що проблема розвитку обдарованих дошкільників і першокласників розв’язуватиметься більш успішно, якщо інтегрувати різноаспектні пізнавальні завдання в навчально-виховний процес, при цьому враховувати попередній досвід, рівень розвитку здібностей, обдарувань з проекцією на майбутній результат у досягненні успіхів у певному виді діяльності.

Отмечено, что реформаторские процессы, происходящие в современном образовательном пространстве, обусловливают актуальность решения комплексных социально-педагогических задач, одной из которых является обеспечение преемственности между смежными звеньями образования. Обоснована проблема преемственности в создании условий для реализации в образовательном процессе дошкольных и общеобразовательных учебных заведений единой, динамичной, перспективной системы личностного творческого, интеллектуального роста ребенка. Сделан вывод о том, что проблема развития одаренных дошкольников и первоклассников будет решаться более успешно, если интегрировать разноаспектные познавательные задачи в учебно-воспитательный процесс, при этом учитывать предыдущий опыт, уровень развития способностей, дарований с проекцией на будущий результат в достижении успехов в определенном виде деятельности.

In the article analyzed the problem of gifted children continuity development in preschool and early school age. Proved the importance of continuous educational programs in preschools and schools. Presented analysis of research of scientists on this problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського