Старжинская Н. С. Современные тенденции дошкольного образования в Республике Беларусь / Н. С. Старжинская, В. П. Тукач // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 190-193. - Библиогр.: с. 193 (6 назв.) - рус.Указано на то, что развитие системы образования (то есть переход ее в новое качественное состояние) не может осуществляться иначе, чем через освоение новшеств и через инновационный процесс. Обоснована необходимость инновационного развития дошкольного образования в Республике Беларусь. Отмечено, что динамичное развитие системы дошкольного образования определяет постоянную потребность в повышении профессионального мастерства педагогов, поэтому одной из современных тенденций развития системы дошкольного образования является непрерывность профессионального образования. Зазначено, що розвиток системи освіти (тобто перехід її в новий якісний стан) не може здійснюватися інакше, ніж через освоєння нововведень та через інноваційний процес. Обгрунтовано необхідність інноваційного розвитку дошкільної освіти в Республіці Білорусь. Відзначено, що динамічний розвиток системи дошкільної освіти визначає постійну потребу в підвищенні професійної майстерності педагогів, тому однією з сучасних тенденцій розвитку системи дошкільної освіти є безперервність професійної освіти. The necessity of preschool education innovative development in the Republic of Belarus is substantiated; modern tendencies, priorities of the system’s further improvement in the terms of the innovations are examined. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4БІЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|