Стреха Е. А. Проблема преемственности в экологическом образовании детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста / Е. А. Стреха // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 196-199. - Библиогр.: с.199 (6 назв.) - рус.Показано, что преемственность дошкольного и начального образования является одной из сложнейших и до конца не решенных проблем образования. Проанализировано состояние работы по осуществлению последовательности в разных направлениях в Республике Беларусь. Сделан вывод о том, что необходимо сосредоточить внимание на выявлении, разработке и апробации методик, предполагающих непосредственный контакт с обитателями природной среды. Показано, що спадкоємність дошкільної та початкової освіти є однією з найскладніших і до кінця не вирішених проблем освіти. Проаналізовано стан роботи зі здійснення наступності в різних напрямках в Республіці Білорусь. Зроблено висновок про те, що необхідно зосередити увагу на виявленні, розробці та апробації методик, які передбачають безпосередній контакт з жителями природного середовища. This article explains the rationale for the relevance of the problem of continuity of education, revealed the reason for the lack of continuity of preschool and primary school education, examines the state of the implementation of continuity in different directions in the Republic of Belarus. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.27 + Б1 р(4УКР)2-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|