РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523338<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Водолазська Т. В. 
Просторово-предметне середовище початкової школи та його вплив на якість навчання / Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 26-30. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено проблему впливу просторово-предметного компоненту освітнього середовища на якість навчання у початкових класах. Визначено психолого-педагогічні закономірності взаємодії дитини з просторово-предметним оточенням. Розкрито основні параметри освітнього середовища школи, за яких навчання молодших школярів вирішувалося б максимально ефективно. Проаналізовано особливості моделювання шкільного середовища в контексті сучасних тенденцій у сфері освіти. Підкреслено, що питання моделювання освітнього середовища початкової школи необхідно розв’язувати на державному рівні, переглянуто відповідні вимоги до шкільних приміщень, класних кімнат, обладнання, технічних засобів.

Исследована проблема влияния пространственно-предметного компонента образовательной среды на качество обучения в начальных классах. Определены психолого-педагогические закономерности взаимодействия ребенка с пространственно-предметным окружением. Раскрыты основные параметры образовательной среды школы, при которых обучение младших школьников решалось бы максимально эффективно. Проанализированы особенности моделирования школьной среды в контексте современных тенденций в сфере образования. Подчеркнуто,что вопросы моделирования образовательной среды начальной школы необходимо решать на государственном уровне, рассмотрены соответствующие требования к школьным помещениям, классным комнатам, оборудованию, техническим средствам.

The problem of the influence of spatial and object component of the educational environment on the quality of education in primary schools. Defined psychological and educational patterns of interaction of the child with a space-objective environment. On the key parameters of the educational environment of school, in which primary school education would be solved effectively. The features of the school environment modeling in the context of current trends in education. Emphasized that the problems of modeling the educational environment of elementary school to be addressed at the state level by reviewing the relevant requirements for school facilities, classrooms, equipment, facilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.21

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського