РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523422<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іноземцев В. А. 
Морально-етичний характер методів заохочень і покарань у творчості М. Пирогова / В. А. Іноземцев // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто творчу спадщину видатного педагога М. Пирогова щодо виховання дітей. Висвітлено його проект нової шкільної системи, головним у якій він вважав принцип моральності. Обгрунтовано педагогічні, психологічні та правові аспекти використання методів заохочень і покарань дітей. Відмічено, що основними засобами застосування методів заохочень і покарань, забезпечення їх ефективності та морально-етичного значення М. Пирогов вважає увагу до кожної дитини, індивідуальний підхід і суб’єктно-суб’єктні відносини в навчальному закладі. Розкрито позицію М. Пирогова, щодо виховання дітей. Зауважено, що слід пам’ятати його слова: «Тільки те виховання обіцяє найбільше шансів на успіх, у якому вихователі зуміють пристосуватися до індивідуальності своїх вихованців і її пристосувати до життя». Доведено необхідність допомоги тому, хто скоїв правопорушення.

Рассмотрено творческое наследие выдающегося педагога Н. Пирогова по воспитанию детей. Освещен его проект новой школьной системы, главным в которой он считал принцип нравственности. Обоснованы педагогические, психологические и правовые аспекты использования методов поощрений и наказаний детей. Отмечено, что основными средствами применения методов поощрений и наказаний, обеспечение их эффективности и морально-нравственного значения Н. Пирогов считает внимание к каждому ребенку, индивидуальный подход и субъектно-субъектные отношения в учебном заведении. Раскрыто позицию Н. Пирогова, по воспитанию детей. Замечено, что следует помнить его слова: «Только то воспитание обещает больше шансов на успех, при котором воспитатели смогут приспособиться к индивидуальности своих воспитанников и ее приспособить к жизни». Доказана необходимость помощи тому, кто совершил правонарушение.

Pedagogical, psychological and legal aspects of the use of methods of encouragement and punishment of children are grounded. The necessity to help to someone who has committed violations of the right of is proved. Attention to each child, individual approach and subject-subject relations at school M. Pirogov considers for the methods of encouragement and punishments effective implementation, insuring of their efficiency and more values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-271

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського