Чернишов Д. О. Посилення регіональної спрямованості соціальної та професійної орієнтації школярів / Д. О. Чернишов // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Досліджено шляхи посилення соціальної та професійної орієнтації школярів у рамках технології виховної діяльності сучасних загальноосвітніх навчальних закладів за умов регіонального виміру: упровадження навчально-виховного курсу „Донеччинознавство” для учнів І - ХІ класів і реалізації регіональної програми „Професійна орієнтація школярів на робітничі та інженерні професії”. Відмічено, що курс „Донеччинознавство” має краєзнавчу, природознавчу та суспільствознавчу складові, а також містить культурологічні знання. Исследованы пути усиления социальной и профессиональной ориентации школьников в рамках технологии воспитательной деятельности современных учебных заведений в условиях регионального измерения: внедрение учебно-воспитательного курса "Донеччиноведение" для учащихся I - ХI классов и реализации региональной программы "Профессиональная ориентация школьников на рабочие и инженерные профессии". Отмечено, что курс „Донеччиноведение” имеет краеведческую, природоведческу и общественноведческую составляющие, а также содержит культурологические знания. Explored ways of improving the social and professional orientation of schoolchildren in the technology of modern educational institutions in terms of the regional dimension: the introduction of the educational course "Donechchinovedenie" for students of classes I - XI and the regional program "Career guidance for students working and engineering profession." Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.62
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|