РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523432<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вікторова М. В. 
Музична компетентність майбутнього вчителя музики як наукова проблема / М. В. Вікторова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 33. - С. 37-42. - укp. - рус. - англ.

На основі аналізу естетико-педагогічної спадщини видатних музикантів-педагогів констатовано, що в музично-педагогічній думці ХХ - ХХІ ст. активно розроблялись шляхи музичного виховання особистості та музичної підготовки педагогічної діяльності. Розкрито сутність поняття «музична компетентність». Проаналізовано структуру професійної компетентності майбутнього учителя музики. Стверджено, що результатом музично-педагогічної підготовки є музична компетентність як складне поліфункціональне особистісне утворення на основі інтеграції професійних теоретичних знань, ціннісних орієнтацій і практичних умінь учителя у сфері музичної педагогіки, а також особистісних якостей, емоційно-ціннісного ставлення до педагогічної діяльності.

На основе анализа эстетико-педагогического наследия выдающихся музыкантов-педагогов констатировано, что в музыкально-педагогической мысли ХХ - ХХІ ст. активно разрабатывались пути музыкального воспитания личности и музыкальной подготовки педагогической деятельности. Раскрыта суть понятия «музыкальная компетентность». Проанализирована структура профессиональной компетентности будущего учителя музыки. Подтверждено, что результатом музыкально-педагогической подготовки является музыкальная компетентность как сложное полифункциональное личностное образование на основе интеграции профессиональных теоретических знаний, ценностных ориентаций и практических умений учителя в сфере музыкальной педагогики, а также личностных качеств, эмоционально-ценностного отношения к педагогической деятельности.

Based on the analysis of aesthetic and pedagogical heritage of outstanding musicians and educators stated that musically pedagogic thought XX - XXI century actively developed the way of musical education of personality and musical training to teaching. The essence of the concept of "musical competence". The structure of the professional competence of the teacher of music. Confirmed that the result of the musical and pedagogical training is a musical competence as a complex multifunctional personal formation based on the integration of professional theoretical knowledge, values ​​and practical skills in the field of music teacher education as well as personality traits, emotional and value relationship to teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Щ31 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського