РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523445<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мелікова С. О. 
Інтерактивне навчання як засіб активізації навчальної діяльності студентів / С. О. Мелікова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 33. - С. 149-157. - Бібліогр.: 3 назви - укp. - рус. - англ.

На основі аналізу науково-педагогічних досліджень виокремлено ознаки інтерактивного навчання. Обгрунтовано вимоги до викладача ВНЗ в процесі інтерактивного навчання. Виокремлено чинники, що спонукають активну пізнавальну діяльність студентів при інтерактивному навчанні. Проаналізовано переваги й недоліки інтерактивного навчання. Зауважено, що головною вимогою застосування інтерактивного навчання як засобу активізації навчальної діяльності студентів є якісна зміна рівня спілкування викладача і студентів. Наголошено на співпраці у навчанні, за якої студентам надається допомога в організації всіх аспектів навчальної діяльності та забезпечуються комфортні умови навчання, що поєднано із збереженням вимогливості викладача, поваги та надання можливостей для вияву студентами самостійності, ініціативи.

На основе анализа научно-педагогических исследований выделены признаки интерактивного обучения. Обоснованы требования к преподавателю ВУЗ процессе интерактивного обучения. Обозначены факторы, которые побуждают активную познавательную деятельность студентов при интерактивном обучении. Проанализированы преимущества и недостатки интерактивного обучения. Отмечено, что главным требованием использования интерактивного обучения как средства активизации учебной деятельности студентов является качественное изменение уровня общения преподавателей и студентов. Подчеркнуто важность сотрудничества в обучении, при которой студентам предоставляется помощь в организации всех аспектов учебной деятельности и обеспечиваются комфортные условия обучения, что сочетается с сохранением требовательности преподавателя, уважения и предоставления возможностей для выявления студентами самостоятельности и инициативы.

On the basis of analysis of scientific and educational research highlighted features interactive learning. Justified requirements for university instructors in the process of interactive learning. The factors that encourage active cognitive activity of students in interactive learning. Analyzed the advantages and disadvantages of online learning. Inferred that the main requirement of the use of interactive learning as a means to enhance students' learning activity is a qualitative change in the level of communication of teachers and students. Stressed the importance of cooperation in training, in which students are provided with assistance in organizing all aspects of learning activities and provides a comfortable learning environment, which is consistent with preservation of demanding teacher, respect, and providing opportunities for students to identify independence and initiative.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського