Вознюк Л. В. Особливості управління експериментальною діяльністю в системі шкільної освіти / Л. В. Вознюк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 33. - С. 277-282. - Бібліогр.: 8 назв - укp. - рус. - англ.Визначено організаційні засади педагогічних експериментів у загальноосвітніх навчальних закладах. Зауважено, що суттєве значення в організації експериментальної діяльності має дотримання певної етапності проведення педагогічного експерименту: пошуково-теоретичний, констатувальний, формувальний та узагальнювальний етапи. Зазначено, що особливу роль в організації та проведенні педагогічних експериментів відіграє експертна функція. Сформульовано критерії готовності вчителя до інноваційної діяльності: професійна компетентність, технологічна, інформаційна, експертна, комунікативна культура вчителя, рефлексія, автодидактика, креативність. Определены организационные основы педагогических экспериментов в общеобразовательных учебных заведениях. Отмечено, что существенное значение в организации экспериментальной деятельности имеет соблюдение определенной этапности проведения педагогического эксперимента: поисково-теоретический, констатирующий, формирующий и обобщающий этапы. Обозначено, что особую роль в организации и проведении педагогических экспериментов играет экспертная функция. Сформулировано критерии готовности учителя к инновационной деятельности: профессиональная компетентность, технологическая, информационная, экспертная, коммуникативная культура учителя, рефлексия, автодидактика, креативность Defined organizational framework for pedagogical experiments in secondary schools. Noted that a significant difference in the organization of experimental work has a certain respect for the phasing of the pedagogical experiment : search and the theoretical stage , ascertaining step forming and synthesis stages . Indicated that a special role in organizing teaching experiments plays an expert function. Formulated criteria for teacher preparedness to innovate: professional competence, technological, information, expertise, communicative culture teacher, reflection, autodidactics, creativity. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 в6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|