РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523476<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чеботаренко О. В. 
Формування творчого мислення дітей засобами арт-технологій на уроках музики / О. В. Чеботаренко, А. В. Карпова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 33. - С. 381-385. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - рус. - англ.

Аргументовано протиріччя між потенційними можливостями арт-технологій і безсистемним та епізодичним впровадженням їх у навчальний процес; необхідністю забезпечення формування творчого мислення школярів на уроках музики та домінуванням в сучасній школі тенденції транслювання готового знання. Теоретично обгрунтовано формування творчого мислення підлітків засобами арт-технологій, за яких живий творчий процес втілюється у продукт творчої діяльності. Наголошено, що арт-технологія може бути використана на уроках музики в межах двох тенденцій розвитку педагогічних технологій: вільного виховання та освіти в процесі життя. З’ясовано основну мету арт-технологій: створити умови для самопізнання, самовираження, накопичення особистісного досвіду підлітка.

Аргументированы противоречия между потенциальными возможностями арт-технологий и бессистемным и эпизодическим внедрением их в учебный процесс; необходимостью обеспечения формирования творческого мышления школьников на уроках музыки и доминированием в современной школе тенденции транслирования готового знания. Теоретически обосновано формирование творческого мышления подростков средствами арт-технологий, при использовании которых живой творческий процесс превращается в продукт творческой деятельности. Подчеркнуто, что арт-технология может быть использована на уроках музыки в рамках двух тенденций развития педагогических технологий: свободного воспитания и образования в процессе жизни. Установлена цель арт-технологий: создать условия для самопознания, самовыражения, накопления личностного опыта подростка.

Argued the potential conflict between the-art technology and occasional unsystematic and introducing them into the learning process, the need to provide creative thinking students at music lessons and dominance in the modern school trends translating existing knowledge. Theoretically justified the formation of creative thinking teenagers means art technology, the use of which live in the creative process turns the product of creative activity. Stressed that the art technology can be used at music lessons in two development trends pedagogical techniques: free education and education in the process of life. Established goal - art technology: to create the conditions for self-knowledge, self-expression, the accumulation of personal experience of the teenager.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Ю945

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського