РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000523480<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бурак В. І. 
Поєднання інтелектуального та емоційного розвитку студентів у процесі освоєння методики навчання конкретних тем шкільного курсу фізики / В. І. Бурак // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 33. - С. 407-413. - Бібліогр.: 7 назв - укp. - рус. - англ.

Визначено мету осягнення студентами навчального предмета «Методика навчання конкретних тем шкільного курсу фізики». Виявлено, що однією з умов для досягнення поставленої мети є поєднання інтелектуального та емоційного розвитку студентів. З’ясовано основні напрямки поєднання інтелектуального та емоційного розвитку студентів, зокрема засобами дидактичної гри під час засвоєння методики навчання конкретних тем шкільного курсу фізики. Наведено типову структуру проведення лабораторного заняття, що сприяє формуванню фахової компетентності майбутніх учителів фізики, їх розумовому й емоційному розвитку.

Определена цель постижения студентами учебного предмета «Методика преподавания конкретных тем школьного курса физики». Выявлено, что одним из условий достижения поставленной цели является сочетание интеллектуального и эмоционального развития студентов. Установлены основные направления совмещения интеллектуального и эмоционального развития студентов, в частности средствами дидактической игры вовремя усвоения методики обучения конкретных тем школьного курса физики. Представлена типовая структура проведения лабораторного занятия, что способствует формированию профессиональной компетентности будущих учителей физики, их умственному и эмоциональному развитию.

Defined goal of understanding the students of the subject "Methods of teaching specific subjects school physics course". Revealed that one of the conditions to achieve this goal is a combination of intellectual and emotional development of students. Set the main directions of combining intellectual and emotional development of students, in particular by means of didactic game time mastering methods of teaching specific subjects school physics course. Shows the typical structure of the laboratory research that contributes to the formation of professional competence of future teachers of physics, their mental and emotional development.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-2

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського