Мусаєв К. Ф. Інтелектуальні й емоційні фактори навчання учнів основної школи у позашкільній діяльності / К. Ф. Мусаєв // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 33. - С. 446-451. - Бібліогр.: 9 назв - укp. - рус. - англ.Розглянуто теоретичні основи мотивації навчальної діяльності. Визначено рівні, етапи, якості, вияви мотивів навчальної діяльності. Виокремлено типи мотивації, пов’язані з результатами навчання. З’ясовано, що основним мотивом навчальної діяльності за умов традиційного навчання для школяра є оцінка. Зауважено, що проблема формування стійкості особистості є проблемою становлення соціальних за своїм походженням і моральних за змістом мотивів поводження. Рассмотрены теоретические основы мотивации учебной деятельности. Определены уровни, этапы, качества, проявления мотивации учебной деятельности. Выделены типы мотивации, связанные с результатами обучения. Установлено, что основным мотивом учебной деятельности в условиях традиционного обучения для школьника является оценка. Отмечено, что проблема формирования стойкости личности является проблемой становления социальных по своему происхождению и моральных по содержанию мотивов поведения. Examined theoretical principles of motivation of educational activity. Defined levels, stages, quality manifestation motivation of educational activity. The types of motivation related to learning outcomes. Found that the main motive of training activities in the face of traditional education for a student is to assess. Inferred that the problem of formation of the individual resistance is becoming a problem of social in origin and content of moral motives. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|