Ляшок О. Г. Функціональні можливості студентів як показник рівня здоров'я: педагогічний аспект / О. Г. Ляшок, В. І. Марчик, В. Є. Андріанов // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 33. - С. 503-507. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - рус. - англ.Аргументовано доцільність фізичного виховання як обов’язкової навчальної дисципліни у ВНЗ. Встановлено відповідність до норми функціональних показників серцево-судинної системи студентів-першокурсників, що брали участь в експериментальному дослідженні. Виявлено відмінності у функціональних показниках. Зазначено, що низький рівень функціональних показників у першокурсників потребує зарахування їх до спеціальних груп лікувальної фізкультури. Аргументировано целесообразность физического воспитания как обязательной учебной дисциплины в ВУЗ. Установлено соответствие к норме функциональных показателей сердечнососудистой системы студентов-первокурсников, которые принимали участие в экспериментальном исследовании. Выявлены отличия в функциональных показателях. Отмечено, что низкий уровень функциональных показателей у первокурсников требует зачисления их в специальные группы лечебной физкультуры. Argued appropriateness of physical education as a compulsory discipline in higher education. The correspondence to normal functional indices of the cardiovascular system first-year students who participated in the pilot study. Revealed differences in functional terms. Noted that the low level of functional parameters in freshmen enrollment requires them to a special group of physiotherapy. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|